luni, 30 ianuarie 2012

Nu ma uita

Viata este un dar pe care multi nu il cunoastem
incercam sa fugim de necazuri obstacole lacrimi
incercam sa parem fericiti chiar daca sufletul este gol
incercam sa spunem vorbe care mai tarziu ne doboara pe noi
incercam sa salvam suflete fara sa ne gandim la sufletul nostru

Invata sa lupti pentru sufletul tau
invata sa lupti pentru fericirea ta
invata sa daruiesti dragoste fara sa ceri nimic
invata sa iubesti viata asa cum este ea cu bune si rele
invata sa crezi in minuni pentru ca ele exsista si te fac fericit

Cand iti va fi greu adu-ti aminte de zilele cand zambeai alaturi de prieteni
cand iti va fi greu alunga orice gand de suparare din inima si sufletul tau
cand iti va fi greu adu-ti aminte ca pe lumea asta sunt oameni mai tristi ca tine
cand iti va fi greu zambeste pentru ca cineva se va indragostii de sufletul tau minunat
cand iti va fi greu spune mereu nui nimic maine imi va fi mai bine ca astazi

Soarele va rasarii odata cu zambetul tau
fiecare zambet al tau va aduce caldura in jurul tau
atunci cand vezi un om trist oprestete si strangel de mana
el te va rasplatii cu un simplu zambet acel zambet face cat omie de cuvinte
nu astepta o multumire pe acest pamant pentru ca multumirea sufleteasca o vei primii tarziu
o vei primii cand vei ajunge intr-un loc din care nu este cale de intoarcere
acea multumire va fi inzecita pentru tot binele care lai facut tu pe pamant

Atunci cand iti va fi dor de mine aminteste-ti de zilele incare radeam inpreuna
de clipele fericite dar si de clipele de tristete dezamagire si extaz
am ras si am plans inpreuna am adunat clipe ce vreau sa ramana intiparite in mintea ta
omul este trecator pe acest pamant dar ce este mai important pentru un om este ce lasa in urma
Nu ma uita pentru ca nici eu nu voi uita te voi asculta si voi veghea asupra ta oriunde m-as afla

Nu vreau lacrimi lacrimle sunt pentru cei slabi
tu esti puternic asa te stiu eu asa mai invatat sa fiu si eu
voi ramane alaturi de tine drag prieten te voi veghea in clipe de fericire si tristete
voi incerca sa te ridic atunci cand ma vei striga voi incerca sa nu las pe nimeni sa te distruga
Aceste randuri sunt scrise din inima pentru cei care ma considera prietenul lor veti ramane vejnic in sufletul meu

Un comentariu: