vineri, 27 ianuarie 2012

O iubire la distanta

Iubirea este un sentiment frumos
fiecare om o percepe altfel
orice om iubeste si vrea sa fie iubit
dar nu toti stim sa oferim iubirea pura
iubirea care sa ne patrunda in suflet
iubirea care sa te faca sa zbori fara nicio grija
iubirea care te schimba radical si te face sa zambesti

Iubirea uneori raneste suflete
suflete care nu merita sa fie ranite
suflete care au nevoie de caldura si dragoste
suflete care sunt facute sa iubeasca chiar daca sufera
iubirea este un sentiment pur pe care il intalnesti doar odata
nu incerca sa fugi de iubire pentru ca ea te va gasi oricand


Atunci cand iubesti iti doresti ca persoana de langa tine sa iti fie alaturi
sa te trezesti in fiecare dimineata alaturi de ea sa ii spui un simplu Te iubesc
dar atunci cand persoana pe care o iubesti este la distanta iti vin in cap
mii de ganduri care nu te lasa sa traiesti
ganduri care te sufoca si te lasa fara puteri
ganduri negre care iti intra in suflet si te fac sa devi un alt om

Atunci cand ai plecat mi-ai promis ca te intorci
te-am asteptat si am visat la ziua reveniri tale
dar nu ai mai venit mai lasat sa imi fac sperante
sperante care s-au rispit ca un fum la trecerea timpului
tu ai uitat ca este cineva care te asteapta si care te iubeste
te iubeste asa cum tu ai visat sa fi iubita

Aveam atatea planuri impreuna,aveam o viata impreuna
dar totul sa distrus doar intr-o singura secunda
cat de dureros poate fi pentru un suflet curat
sa vada ca tot ce a visat se naruie intr-o singura clipa
doar pentru ca nu suntem unul langa celalalt
doar pentru ca intre noi este un spatiu gol lasat de tine

Inima mea nu poate sa bata fara a ta
inima ta suspina dupa inima mea
ma plimb prin locu in care ne-am vazut pentru prima oara
primul sarut prima imbratisare a fost ceva de vis
ceva care nu vroiam sa se termine vreodata
dar sa terminat in momentul cand tu ai ingropat dragostea noastra

3 comentarii: