luni, 9 ianuarie 2012

Amintiri dragi sufletului meu

Imi amintesc de tine ca si cum ne-am intalnit azi
erai o fata cu ochii albastrii care zambea mereu
zambetul tau a patruns in sufletul meu ca un magnet
mai facut sa imi cunosc sufletul si sa il pretuiesc
ochii tai sunt oglinda sufletului meu

Imi amintesc cum imi spuneai ca dragostea pentru tine exista
si ca ea se gaseste doar acolo unde inima o permite
iubirea este ca o floare care daca nu o uzi ea se ofileste si moare
moare fara ca tu sa o vezi sa o simti sa intelegi si sa ii vorbesti
iubirea apare doar o singura data si iti arata caldura sufletului tau

Imi amintesc cum tot tu imi spuneai ca atunci cand sufletul este strapuns
de o iubire ce nu a exsistat trebuie sa zambesti din toata inima pentru cei dragi
pentru ca fiecare zambet al tau este vazut de oamenii si oamenii iti pot da iubirea
o iubire pe care tu o astepti de multa vreme dar nu ai simtito niciodata in inima ta
zambeste pentru ca niciodata nu stii cine se poate indragostii de zambetul tau

Imi amintesc cum in fiecare dimineata imi spuneai cum rasare soarele in inima ta
si eu ma intrebam oare cum poate un suflet ratacit ca al tau sa vada asta dar nu am aflat
pana azi cand inima mea mia spus deschideti sufletul si inima ta va fi fericita din nou
pentru ca ai stiut sa astepti dragostea cea adevarata dragostea pe care ne-a daruito Isus
atunci cand sa Rastignit pe cruce pentru noi si pentru cei ce se vor naste dupa noi

3 comentarii: