marți, 3 ianuarie 2012

Copilaria in ziua de azi

Cand eram copil imi doream sa alerg asta era tot ce faceam in timpul zilei zilele de vara aveau o frumusete aparte timpul trecea cu o repeziciune greu de imaginat
si totus eram fericit alaturi de prietenii mei.
Serile de vara aveau si ele farmecul lor imi doream sa adorm in adierea usoara a vantului si in zorii zilei ma trezeam fericit si plin de viata unde sunt vremurile de alta data,unde este lumea de atunci,unde imi sunt prietenii de atunci ,incerc sa gasesc un raspuns

Dar cu cat incerc mai mult sa gasesc acel raspuns infricosator cu atat ma intristez mai rau pentru ca am uitat sa fim copii unde esti copilarie nostalgica si plina de amintiri de neuitat mi-as dorii sa te gasesc acolo unde te-am lasat atunci cand am plecat
dar stiu ca nu pot da timpul inapoi copilaria a fost o perioada de aur .
Ma uit la copii din ziua de azi nu mai stiu sa se distreze tot ce stiu ei este sa fumezeu sau mai stiu eu ce minune la trei ani isi doresc ultimul tip de telefon sau ultimul tip de laptop eu la trei ani inca ma mai jucam cu masinutele primite de la saraca mama
inca mai stiam ca ora noua era ora de somn si ca nu trebuia sa comentez.
Ei la ora noua inca ii mai vezi ca se uita la desene animate indecente pline de ura desenele animate de pe atunci erau educative incercau sa iti arate ceva frumos in ziua de azi vezi in majoritatea desenelor numai batai cuvinte obscene imi este frica de ziua de maine,
imi este frica de ce va urma au uitat toti sa se mai roage sa mai intre intr-o Biserica.
Religia in scolii si in licee este pe cale de disparitie in ziua de azi oamenii nu mai stiu sa educa un copil in stil Crestinesc sambata si Duminica rar vezi un adolescent intr-o biserica majoritatea copiilor sunt in fata calculatoarelor sau televizoarelor pentru ca si parintii lor l-au uitat pe Dumnezeu .
Un copil este viitorul tarii el ne va reprezenta tara si tot ce lasam noi in urma noastra asa ca trezitiva si incercati sa il educati asa cum si parintii nostrii ne-au educat pe noi.

2 comentarii: