miercuri, 11 ianuarie 2012

Ploua in sufletul meu

Ploua in sufletul meu cu galeata
fiecare strop de ploaie ma atinge
si imi face rani adanci in suflet
rani adanci in sufletul meu
rani pe care tu leai facut fara sa vezi

Ploua si te strig fara ca tu sa ma auzi
alerg descult prin ploaia rece de vara
imi este sufletul inghetat abia te mai simt
tot ce a ramas este iubirea pe care tio port
iubirea mea curata pe care nimeni nu o va lua

Te astept pe banca uda stropii de ploaie
inca ii mai simt imi este frig cum nu mia mai fost niciodata
te astept cu gandul ca te vei intoarce chiar daca stiu nu va fi asa
dar te astept cu inima curata si cu sufletul deschis
visez inca la noptile petrecute alaturi de tine iubirea mea

Visez la noaptea ploioasa noaptea in care tu ai plecat
ai plecat si mai lasat cu sufletul gol
ai plecat si nu te-ai mai intors te-am strigat
si te strig si acum ploaia imi ia fiecare strop de putere
ma simt ud fara tine si fara imbratisarile tale

Lacrimile mele s-au transformat in picaturi de ploaie rece
nimeni inafara de tine nu le mai poate oprii
dar visez la ziua incare tu vei venii ma vei lua in brate
si imi vei sterge fiecare lacrima din ochii mei
te iubesc iubirea mea te iubesc asa cum nam mai iubit pe nimeni

2 comentarii: