sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Despre tine

Despre tine am auzit doar in cartile cu zane
dar cand te-am intalnit mi-am dat seama ca esti tot ce vreau
cand te-am privit prima data m-ai luat de mana si mi-ai spus multumesc
ochii tai straluceau ca lumina soarelui de primavara si roua diminetilor
vedeam in ochii tai caldura sufletului tau nu ma saturam sa te privesc

Ai intat in viata mea ca un fulger care ma strapuns in inima
mai inviorat cu bunatatea sufletului tau fara sa imi ceri nimic
esti un inger cum rar mia fost dat sa vad esti sufletul meu
te rog ramai langa mine arata-mi dragostea ta curata
invata-ma cum sa traiesc fara zambetul tau fara privirea ta

Fiecare dimineata petrecuta cu tine este ca o zii petrecuta in rai
vreau alaturi de tine sa am o viata plina de iubire curata si desavarsita
vreau sa fii mama copiilor mei impreuna sa avem o familie fericita
despre tine as putea spune multe lucruri dar stiu ca fiecare lucru este mic
mult prea mic pentru a-ti arata dragostea pe care tio port dragostea mea

5 comentarii:

  1. Stii foarte bine ce ai de facut daca o vei gasi. Cred ca veti reusi sa fiti fericiti.

    RăspundețiȘtergere
  2. @fortuna: Eiii draga mea prietena pentru mine dragostea nu exsista o pot arata doar prin versuri doar atat nu stiu daca exsista asa ceva dar inca mai sper:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa :x imi place cand scrii poezi asa romantice :X

    RăspundețiȘtergere
  4. @ xgirl fac si eu ce pot sa fac:P ma bucur ca iti place:)

    RăspundețiȘtergere
  5. esti un romantic desavarsit felicitari superbe versuri......maria

    RăspundețiȘtergere