duminică, 8 ianuarie 2012

Te astept

Te astept in acelasi loc unde ne-am cunoscut
era o zii de vara insorita soarele stralucea puternic
ochii tai erau ca , cerul senin in zilele de vara
mi-ai spus ca poti sa ma faci fericit pentru todeauna
si te-am crezut ai intrat in viata mea cand ma asteptam mai putin

Te astept cu mult dor in suflet si nimic nu ma va putea
face sa nu te mai astept stiu ca vei venii intr-o buna zii
acea zii pentru mine va fii o zii speciala o zii care o astept de mult
totu in jurul meu a ramas intact asa cum l-ai lasat atunci cand ai plecat
si ai lasat in sufletul meu multa amaraciune si disperare

Te astept cu drag raza mea de soare
nu te juca cu sufletul unui om pacatos ca mine
arata-mi ce mi-ai aratat prima oara arata-mi dragostea
sufletul meu inca te asteapta stie ca te vei intoarce intr-o buna zi
inima mea te striga neincetat pentru ca nu ai invatato sa traiasca fara tine

Te astept sa ai grija de mine asa cum o faceai atunci
sa ma rasfeti cu cuvinte calde cu sarutari patimase
sa ne iubim pana la sfarsitul zilele si sa nu ne pese de nimeni
te astept sa iti dau iubirea cea vesnica pe care tu o cauti de mult
te astept sa imi rasfeti sufletul cu vocea ta cristalina pe care o aud mereu

2 comentarii:

  1. Hi hi stiam eu ca poti sa scrii si poezi asa mumoase de dragoste :X tine-o tot asa :X

    RăspundețiȘtergere
  2. @xgirl cat osa mai am inspiratie osa continui sa scriu:D

    RăspundețiȘtergere