marți, 10 ianuarie 2012

Suflet gol

Te-ai intrebat vreodata cum este un suflet gol?
ai incercat vreodata sa il intelegi sa ii asculti suferinta?
un suflet gol este ca un mar stricat un mar care nu a fost ingrijit
sufletul unui om este ca o cutie ce trebuie mereu stearsa de praf
pentru ca daca aceea cutie nu este stearsa de praf sufletul devine dur.

Sufletul meu a devenit gol odata cu plecarea ta
ai plecat si mai lasat fara sa imi spui pentru ce faci asta
te-ai gandit vreodata ce lasi in urma ta?
nu cred pentru ca daca te gandeai nu plecai ramaneai langa mine
pana la sfarsit indiferent de ce se intampla intre noi

Te-am iubit sa stii erai sufletul meu inima mea erai tot
dar tu nu ai stiut sa apreciezi mai aruncat ca pe o carpa
oare iti mai aduci aminte de momentele frumoase petrecute?
oare iti mai aduci aminte de toate promisiunile facute
de ce ai plecat de ce mai lasat lipsit de aparare ca o frunza calcata in picioare

Am o multime de intrebari sa iti pun dar stiu ca nu are rost
fiecare intrebare pe care o rostesc naste in mine alta intrebare
fiecare amintire cu tine naste in mine tristete fara margini
imi este dor de mangaierea ta de privirea ta de tot ce a fost intre noi
chiar daca tu nu mai recunosti vreau sa stii ca un suflet gol te iubeste si acum

2 comentarii: