miercuri, 4 ianuarie 2012

Rugaciune pentru suflet

Seara sa lasat peste orasul meu
luminiile se aprind din senin ca niste faclii
totu in jurul meu devine pustiu si lipsit de sens
merg pe strada pustie fara niciun punct comun
nu observ nimic care sa imi atraga atentie si merg.

In drumul meu hoinar dau peste o Biserica frumos luminata
imi fac curaj si intru in ea pentru a ma ruga in liniste
aflat in interiorul bisericii cineva imi tulbura linistea si ma intreaba
ce este cu tine la o ora atat de tarzie suflet bun?
ma uit timid si vad o batranica care incerca sa vorbeasca cu mine

Am iesit sa ma plimb iar in drumul meu hoinar
l-am gasit pe Dumnezeu am nevoie sa vorbesc acum
batranica intelege si se retrage discret de langa mine
continui sa ma uit la ea cateva minute fara sa mai spun nimic
ea paraseste Biserica zambind si cu o oarecare bucurie sufleteasca

Eu raman aici pentru a vorbii cu Dumnezeu care stiu ca ma aude
Doamne am venit aici in aceasta seara pentru a te ruga fierbinte
sa ai grija de prietenii mei care imi sunt alaturi si imi vor binele
de dusmanii mei care ma vorbesc si care inca nu m-au cunoscut
de familia mea care este greu incercata in aceste momente

Stiu ca am gresit in fata ta de atatea ori sunt un pacatos
dar mai stiu ca tu cu bunatatea ta infinita ma poti ierta
ne poti ierta pe toti pentru ca suntem fii tai pe care ii iubesti
cu o iubire curata si nemarginita nimeni nu ne mai poate asculta
arata-mi calea spre alinarea prietenilor mei

Da-mi putere sa le vorbesc despre bunatatea ta
asa cum si mie mi-sa vorbit de atatea ori
am venit in aceasta seara aici ca sa imi recunosc toate pacatele
pentru ca nimeni nu este fara de pacat in aceasta lumme.
am venit aici pentru ca sa ma rog in liniste asa cum o facea si fiul tau Isus

Ai grija de prietenii mei ma rog pentru linistea casei lor
ai grija de familia mea care este greu incercata in aceste momente
da-le putina intelepciune dusmanilor mei ca sa poata sa ma cunoasca asa cum sunt
da-mi mie putere sa pot sa merg mai departe in Rugaciune si pace
penntru ca in tine am nadejdea tu esti aparatorul meu zii de zii

5 comentarii:

  1. Ma simt unul dintre prietenii tai si-ti multumesc din suflet ca te-ai rugat pentru mine, Stefanita!

    RăspundețiȘtergere
  2. @fortuna ma bucur enorm ca ati simtit rugaciunea mea Dumnezeu sa va binecuvinteze:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @xgirl este scrisa din suflet pentru sufletele voastre sufletele prietenilor mei:)

    RăspundețiȘtergere
  4. dumnezeu sa te binecuvanteze frumoasa rugaciune ... sunt maria

    RăspundețiȘtergere