joi, 5 ianuarie 2012

Noapte senina de vara

E seara totu in jurul meu este pustiu
valurile marii bat peste corpul meu
din indepartare vad pasii tai
au ramas pe nisipul fierbinte
ma gandesc oare te voi mai vedea

Te astept in acelas loc unde ne-am cunoscut
locul e neschimbat banca inca te mai asteapta
in noaptea asta vreau sa adorm cu gandul la tine iubito
asa cum stiu ca si tu o vei face pentru ca ne iubim
iubirea noastra este curata si nimeni nu ne va despartii

Esti mireasa sufletului meu cea pe care o astept de atata timp
si insfarsit dupa atatea asteptari ai aparut in noaptea senina de vara
vreau ca luna si stelele sa ne fie martore la cel mai frumos vis al nostru
te iubesc mai mult de cat am putut iubii vreodata nu ma parasii te rog
inca nu am invatat cum sa traiesc viata fara tine ingerul meu cu aripi de aur

Te voi iubii pana cand Dumnezeu ma va lua la el
stiu ca si tu vei face asta vom avea taramul iubirii noastre
unde nimeni nu va putea intra si nimeni nu va putea spune nimic
ce ar putea fi mai frumos decat noi doi pe o plaja pustie in lumina stelelor
parul tau este de o frumusete nemarginita la fel ca si ochii tai cristalini

Ramai langa mine iubito lasa-ma sa te fac mireasa inimii mele
iar eu printul sufletului tau pentru totdeauna
Dumnezeu nea unit pentru eternitate intr-o noapte senina de vara
este asa cum am visat tu esti a mea si eu sunt al tau pentru todeauna
de azi inainte vom fi de nedespartit asa cum ne-am dorit dintodeauna

2 comentarii: