marți, 7 februarie 2012

Regrete

Se spune ca atunci cand iubesti o persoana
faci tot ce iti sta in putere sa nu sufere
din cauza ta am plans si am ranile pe care le am
dar acum totul este in zadar nu mai poti face nimic
mai omorat cu propriile tale vorbe vorbe care nu le meritam
copilul acela pe care spui tu ca sunt te iubeste si sufera din cauza ta

As vrea sa plang si sa uit de tine
vreau sa te scot din suflet de la mine
in viata mea nu stiu ce ai cautat
singura gresala pe care am facuto eu este ca am crezut in tine
cand te iubeam mai mult tu ai distrus totul intr-o secunda
fara sa iti dai seama acum degeaba spui ca regreti fapta ta

Mi-ai spus ca vrei sa te schimbi si sa te ajut
nu pot sa o fac pentru ca nu mai am incredere in tine
invata sa pretuiesti tot ce ai acum cat inca nu este prea tarziu
poate vei simtii si tu durere atunci cand vei fi si tu ranita
pana atunci nu vei putea intelege rana pe care mi-ai facuto
ma tot intreb ce rau ti-am facut de mai ranit atat de greu?

Nu vreau niciun raspuns de la tine pentru ca stiu ca orice raspuns
poate fi inca o minciuna spusa de tine si nu as mai suporta o alta rana
mi-a ajuns rana pe care mi-ai facuto acum cineva imi spunea de mult o vorba
cine iti greseste asa cum ai facuto tu fi sigur ca o va face si a doua oara
fara sa ii pese ca iti calca sufletul in picioare un suflet ce nu are nicio vina
incearca sa iti faci ordine in ganduri si uitate ce ai lasat in sufletul tau acum cat inca nu e prea tarziu

Un comentariu: