joi, 26 aprilie 2012

Voi fi acolo


Atunci cand dorul de tine ma cuprinde
Zambesc si nu stiu cui sa ii multumesc
Ca mi-a daruit un suflet atat de cald si bun
Sufletul tau te iubesc azi mai mult ca ieri
Si ieri mai mult de cat astazi esti tot ce am nevoie
Daca as putea as rupe in doua inima mea si as impartio cu tine

Pentru ca tu esti fata care ma face fericit tot timpul
Pentru ca tu dai sens vietii mele sunt fericit ca te am
Pentru ca tu stii sa ma iubesti asa cum nu a stiut nimeni
In ziua cand te-am intalnit ochii tai albastri m-au facut
Sa tresar de bucurie esti un miracol pentru inima si sufletul meu
Ii multumesc Domnului ca mia daruit un inger care imi lumineasza viata

Voi fi acolo langa inima ta atunci cand ai nevoie de mine
Voi fi acolo sa te ridic atunci cand viata tise va parea fara sens
Inima ta va fi alaturi de inima mea pentru tot restul vietii noastre
Iti promit ca nimeni nu va putea sa stinga focul iubirii noastre vejnice
Sunt cel mai fericit om de pe aceasta lume cand iti vad zambetul cald
Sunt fericit ca te am dragostea mea inima mea sufletul meu fericirea mea

2 comentarii:

  1. waw ,waw supeeeeer romantica imi place in mod deosebit deci nu am cuvinte e superba poezia ...maria magdalena

    RăspundețiȘtergere
  2. Romanticu lu mama ...superba poezia ...>:D<

    RăspundețiȘtergere