miercuri, 4 aprilie 2012

O Noapte cu Isus

                                                                             
Este noapte totul in jurul meu este redus la tacere Oamenii se indreapta spre casele lor obositi fara vlaga In mintea mea multe amintiri isi fac aparitia ca o scena de film De odata ma opresc in fata unei Biserici intru timid fara sa fac zgomot In Biserica zaresc cateva fete fericite cum este si a mea Cu siguranta lau gasit si ei pe Isus asa cum l-am gasit si eu Stiam ca aici il voi gasi si noaptea asta o voi petrece alaturi de El Isuse am venit la tine pentru vindecarea ranilor din sufletul meu Stiu ca sunt un om pacatos dar sunt sigur ca tu ma poti ierta Nimic rau nu mi-se poate intampla acum cand sunt cu tine Ma priveste de pe cruce cu mila si blandete Mi-as fii dorit ca eu sa fiu in locul tau Stiu cata durere ai putut indura pentru noi oamenii Si pentru ca sufletele noastre sa mearga in rai Nu stiu altii cum sunt insa eu Ma inchin tie prea bunule Iususe Si te rog ai mila de sufletul meu ratacit Nu iti cer nimic Isuse decat putina alinare In sanul familiei mele si prietenilor mei multa protectie din partea ta Stiu ca ma auzi si iti cer sa ma tii langa tine tot restul vietii mele Asa cum te-a tinut in bratele ei prea buna ta mama Fecioara Maria

4 comentarii: