luni, 9 aprilie 2012

Noptii de dor

Sunt nopti incare gandul imi zboara catre tine
Nopti incare nimic nu este mai dureros decat dorul sa te strang in brate
Stau cu ochii lipiti de geamul camerei mele sperand sa te vad
Dar trec ore intregi incare tu nu iti faci aparitia
De ce ma lasi sa te astept acum cand am nevoie de tine?
De ce nu esti aici sa ma ridici atunci cand sunt cazut la pamant?

Noaptea trecuta te-am visat
Visam ca eram amandoi fericiti inpreuna
Mi-as fi dorit ca acel vis sa fie adevarat
Dar zorii diminetii mi-au aratat ca visele uneori dor
Tacerea ta pentru mine este ca si cum m-ai lasa fara sa pot vedea lumina zilei
De ce oare dragostea doare atat de tare

Cand eram mic mama imi spunea ca cei care iubesc sunt fericiti
Dar acum cand am crescut am vazut ca nu este asa cum spunea mama
Daca nu iubesti cu patima poti spune ca nu ai iubit destul in viata ta
Te-ai intrebat vreodata cum este inima omului care iubeste cu patima?
Iti spun eu este o inima care dupa fiecare relatie esuata ea moare
Si cu fiecare inceput de relatie ea renaste din propria cenusa

4 comentarii: