sâmbătă, 21 aprilie 2012

De ce nu esti aici


Zorii zilei m-au trezit  am crezut ca plecarea ta a fost doar un vis
Dar cand m-am trezit am observat cu tristete in suflet ca nu a fost un vis
Este adevarat ai plecat si odata cu plecarea ta ai luat cu tine si sufletul meu
Nimic nu mai este la fel cum era atunci nicio urma de zambet nu a mai ramas pe fata mea
Lacrimile calde de pe fata mea au luat locul zambetului cald pe care tu il iubeai atat de mult
Ma rog in fiecare moment la Dumnezeu sa imi dea putere sa pot sa trec peste singuratatea asta

Aveam planuri marete alaturi de tine
Aveam vise care acum au disparut ca si cum nu au fost
Imi este dor de diminetile incare tu ma trezeai zambind
Si spunandu-mi cat de mult ma iubesti dar acum totu a disparut
Nu este zii incare sa nu trec prin locurile pe unde mergeam tinandu-ne de mana
Eram ca doi copii care nu se saturau de iubirea pe care o imparteam zi de zii

In camera mea inca a mai ramas parfumul tau care ma urmareste la fiecare pas
Si in mintea mea fiecare moment petrecut cu tine este viu de parca s-ar fi intamplat ieri
Si totusi ma intreb de ce nu esti aici acum cand am nevoie de tine acum cand doar tu stii ce simt
Stiu ca focul iubirii dintre noi nu sa stins si imi doresc sa nu se stinga niciodata
Te visez noapte de noapte cum inchid ochii simt ca esti langa mine as vrea sa fii langa mine tot timpu
Dar stiu ca nimic nu ma mai poate fericit asa cum eram cu tine inca te mai astept iubita mea esti o parte din mine

2 comentarii: