joi, 19 aprilie 2012

Vine o zi


Vine o zii cand va trebui sa lasi totu in urma ta
Si sa o iei de la 0 ca si cum nu ai  cladit nimic
O zii incare totu in jurul tau va fi neexsitent
O zii incare tu iti vei pune intrebarea
Ce am cladit eu pana acum
Ce mai pot cladii de acum inainte

Vine o zii incare anii tineretii tale se vor sfarsi
Iar tu vei ramane doar cu o amintire care te va urma
Tot restul vietii tale vei avea multe lucruri pe care
Nu ai reusit sa le faci in tinerete si vei dorii cu ardoare
Sa le faci la batranete dar niciodata nu stii daca vei reusii
Sa faci acele lucruri care pentru tine sunt lucruri marete

Vine o zii incare va trebui sa iti faci ordine in viata ta
In sufletul si in inima ta sa spui asta am facut bine asta nu
Oare cand va fi acea zii cand iti vei da seama ca viata a trecut
Pe langa tine ca un vant puternic pe care tu nu lai simtit
Si te vei intreba oare de ce nu am reusit sa imi traiesc viata
Asa cum au facuto multi acum e mult prea tarziu si doare doare tare



Un comentariu: