marți, 24 aprilie 2012

O noua viata


Atunci cand ai plecat inima mea sa stins
Odata cu plecarea ta a incetat sa mai bata
Credeam ca totu in jurul meu sa sfarsit
Dar nu a fost asa totu a fost in imaginatia mea
Inima mea era strapunsa de o durere imensa
Dar nimanui nu ia pasat de mine si de suferinta mea

Se spune ca fiecare om poate fi fericit si cand nu iubeste
Acum realizez ca cine a spus aceste cuvinte are dreptate
Am invatat sa zambesc si sa ma bucur de viata la intensitate maxima
Asa cum nu am facuto niciodata si nici nu am crezut ca voi putea vreodata
De ce sa plang pentru ce pentru cine
Nu meriti nimic din ce iti puteam oferii eu

Acum viata mea are un nou sens datorita mie
Datorita puterilor mele am invatat sa zambesc din nou
Sa imi traiesc viata asa cum o faceam pana sa te cunosc pe tine
Iti multumesc pentru clipele frumoase petrecute alaturi de tine
Dar inima si sufletul meu  vroiau o schimbare o schimbare radicala
Vreau sa stii ca ai ramas in amintirea mea ca o iubire copilareasca

Un comentariu:

  1. Eu mereu ti-am spus ca poti fi fericit si fara sa ai pe cineva langa tine..viata ti-o poti face frumoasa si singur ...Poti zambi din prosti ..
    Oricum imi place ceea ce ai scris :)

    RăspundețiȘtergere