sâmbătă, 7 aprilie 2012

Tu esti fata ce mia fermecat Inima

                                                                           

Cand te-am vazut prima data am simtit ca ceva din mine se naste a doua oara
Incet incet m-am indragostit de tine fara sa imi dau seama
Acum as fi dat orice sa nu intalnesc ochii tai cristalini care nu ma lasa sa dorm noptile
Noptile sunt reci fara tine iubito ma simt ca o frunza picata si calcata in picioare
Seara cand adorm ma gandesc la tine la clipele frumoase petrecute alaturi de tine
Atunci cand ai plecat inima mea a plecat odata cu tine imi doresc sa te simt aproape de sufletul meu
Un suflet care nu tea uitat si care inca mai spera sa isi gaseasca perechea mult asteptata


Aveam atatea vise inpreuna vroiam sa stiu ca esti doar a mea
Dar in mintea ta era altcineva ai plecat lasandu-mi sufletul pustiu
Nu vreau sa crezi ca te judec nu este vina ta este vina mea ca eu doar asa stiu sa iubesc
Iubirea mea pentru tine este pura draga mea imi doresc sa intelegi asta
Imi este dor de noi de amintirile noastre de dragostea noastra si de tot ce nea legat
De ce atunci cand doi oameni se iubesc ajung la un nivel incare trebuie sa se desparta?
De ce ai dat cu piciorul la un viitor atat de frumos langa mine?

Daca i-as putea cere ceva lui Dumnezeu i-as cere sa iti deschida tie inima
Sunt sigur ca si acum simti ceva pentru mine doar ca esti confuza si nu stii ce vrei
Te rog gandestete la focul iubirii noastre
Iti mai amintesti ziua incare mi-ai spus ca vrei ca focu iubirii noastre sa ramana mereu la fel?
Eu inca incerc sa tin acea scanteie aprinsa chiar daca tu nu vrei sa mai sti de mine
Daca mai intreba acum ce ma facut sa ma indragostesc de tine as fi sincer si ti-as spune
Ca ochii tai cristalini si privirea ta calda care ma hipnotiza de fiecare data cand te priveam

4 comentarii: