sâmbătă, 28 aprilie 2012

Vocea inimii



Ti-ai ascultat vreodata vocea inimii
inima niciodata nu te tradeaza asculto
iar ea iti va spune ce simte sufletul tau
de multe ori am stat si m-am gandit
cum pot sa o fac sa asculte sa nu mai am de suferit

Cat de mult are inima de suferit atunci cand
sufletul iti este sfasiat de durere si nu stii
pe unde sa o iei glasul inimii te va indemna
mereu sa o iei pe calea cea dreapta asculta-ti inima
asa cum am facut eu si am gasit fericirea cea adevarata

Inima poate ascunde iubiri pe care tu nu le vei intelege niciodata
ea stie cele mai ascunse secrete ale vietii tale ea stie cand este vremea ta
ea iti poate arata cata durere poate zace in sufletul tau atunci cand nu esti iubit
sau cand persoana pe care tu o iubesti te raneste fara sa vrea

Vocea inimii este cea care nu te minte
Ea te face sa ai incredere in ce simti
Inima unui indragostit este in continua
Cunoastere ea incearca sa isi gaseasca
Perechea pe care sa o aibe mereu alaturi
Orice om este indragostit la un moment dat

Vocea inimii te face sa simti iubirea pura
Iubirea care nu o vei uita niciodata
Iubirea care te va face sa zborii pana la cer
Iubirea care te face sa te simti unic
Iubirea care iti arata cat este de frumoasa viata
Iubirea pe care o porti in suflet si in inima pentru multa vreme

Inima unui indragostit refuza sa vada tristetea sufletului
Iubirea este ceva Sfant lasat de la Dumnezeu
Inima unui indragostit te face sa lupti cu toata lumea pentru
Iubirea ta pentru iubirea voastra
Vocea inimii iti arata cele mai ascunse secrete ale iubirii
Nu renunta sa iubesti pentru ca iubind vei fi fericit pentru totdeauna

2 comentarii: