duminică, 22 aprilie 2012

Te caut in noapte


E noapte e frig si somnul nu ia
Privesc pe geam in cautatea ta
Nu te zaresc si ma intreb de ce
Visez la clipa incare vei fi langa mine
La ziua in care vom fi doar noi doi
Tu si eu o singura inima un singur suflet

De cand te cunosc fiecare zii pentru mine este mirifica
In mintea mea se afla doar un nume un nume predestinat
Acela este numele tau iubirea mea un nume pe care il ador
Nimeni si nimic in lumea asta nu ma poate face sa fiu mai fericit
Nimeni nu imi poate arata iubirea asa cum o faci tu dragostea mea
Visez la dimineti senine petrecute alaturi de tine

Ma trezesc si adorm cu tine in gand
Orele fara prezenta ta sunt secole
Iar in prezenta ta sunt ca o parte din rai
Tu mai facut sa iubesc asa cum nu ma facut nimeni
Si oricate obstacole as avea in calea mea dragostea
Ma face sa trec peste ele ca si cum nu ar exsista

2 comentarii:

  1. uof uof :X numai poezi mumoase scrii :> poetu lu mama :>

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoase versuri ma fac sa plutesc sunt pline de romantism .... maria magdalena

    RăspundețiȘtergere