marți, 24 aprilie 2012

De ce dor amintirile


Viata mea trece fara sa o simt
De cand ai plecat inima mea a murit
Ai lasat in urma ta un suflet cald care te iubeste
Dar tu ai uitat ce este iubirea
Sau poate nu ai simti niciodata iubire adevarata
Ai lasat in urma ta amintiri care le port cu mine mereu

O parte din sufletul si inima mea au plecat cu tine
In momentul cand tu mi-ai spus adio fara sa te uiti in spate
Lacrimile nu le mai simt de fapt nu mai am lacrimi
In locul lor a ramas un suflet plin de rani si suferinta fara margini
Ma dor amintirile cu tine ma doare tot ce am avut cand erai cu mine
Oare tu ce simti cand sti ca acolo undeva in lume exsista o persoana care te asteapta

Care se plimba agale pe strazile pustii sperand sa te reintalneasca
Am atatea sa iti spun iubito dar tu nu ma auzi
Acum esti fericita alaturi de iubitul tau
Caruia ii spui aceleasi vorbe pe care mi-leai spus si mie candva
Pana si acele vorbe le-am pastra in inima mea ca ceva Sfant
Daca ma iubesti cu adevarat intoarcete eu te astept aici unde mai lasat

Un comentariu:

  1. Trecutul e acolo unde e si acolo trebuie sa ramana...Viitoru este incert tot ceea ce conteaza este Prezentul...traestel la maxim ca si cum ar fi ultima zi >:D<

    RăspundețiȘtergere