luni, 2 iulie 2012

Cutia amintirilor


Am gasit amintiri ce le credeam uitate
Amintiri pe care le ingropasem in trecut
Amintiri ce acum imi lasa un gust amar
Planuri vise ce nu s-au implinit
Toate au ramas acolo in trecut
Si le voi lasa acolo pentru ca imi fac rau

Atunci cand iubesti totu tise pare roz
Cand iubesti te lasi calcat in picioare
Fara sa iti mai pese de persoana ta
Am renuntat sa ma vad pe mine doar pentru tine
Am renuntat la inocenta mea doar pentru noi
Oare tu ai fi putut renunta la ceva pentru noi?

Ma simt strain de lumea din jurul meu
Nu mai vad nimic pastrez in mintea mea
Doar chipul tau frumos care ma fascina mereu
Un chip ce ma facea sa visez cu ochii deschisi
Mai am o singura intrebare stiu ca nu imi vei raspunde
Oare tu mai iubit vreodata pe mine si daca da cat de mult

Un comentariu: