vineri, 20 iulie 2012

Inima mea te vrea


Atunci cand plang sufletul meu
Te vrea langa el mai mult ca oricand
Atunci cand tu plangi inima ta
Ma cheama spunandu-mi ca-i este dor de mine
Iubirea pe care noi o simtim nu o poate intelege
Multa lume pentru ca nu au stiut sa afle dragostea
Asa cum eu o simt in fiecare moment in care sunt cu tine
Dupa  ani de seceta si lacrimi in sufletul meu.

Alaturi de tine inima mea se naste din nou
Alaturi de tine  invat ce nu am stiut pana acum
Alaturi de tine ma simt ca intr-o poveste de iubire
Aceasta poveste nu mi-as dori sa se sfarseasca niciodata
Nu voi afla niciodata ce ne-a legat atat de puternic unul de celalt
Dar tot ce stiu este ca imi doresc ca toata viata sa o petrec langa
Fata ce ma iubeste si pe care o iubesc din tot sufletul meu
Fata ce ma face sa zambesc in fiecare moment al zilei.

Fata ce are grija mereu de sufletul meu
Fata ce stie sa imi spuna te iubesc atunci
Cand totul in jurul meu se destrama
Nu vei afla niciodata cat de mult te pot iubi dragostea mea
Am scris undeva adanc in inima mea numele tau cu litere de aur
Acel nume nu mi-l va putea sterge nimeni din mintea si inima
Ma intreb de ce?
Pentru ca tot ce simt eu pentru tine
Nu am simtit niciodata pentru nimeni.

2 comentarii: