miercuri, 11 iulie 2012

Pentru tine


Pentru tine pot sa zambii in fiecare zii
Pentru tine pot sa visez acolo unde doar
Tu mai invatat sa visez
Pentru tine as renunta la tot ce am
Pentru ca tu sa fi fericita as pleca
La capatul lumii fara sa ma gandesc la cei dragi
Pentru tine as lupta cu toti cei din jurul nostru

Pentru tine primavara este mai speciala
Pentru ca frumusetea ta face ca in fiecare zii
Sa fie primavara
Pentru tine as oprii timpul inloc ca nimeni
Sa nu ne poata despartii unul de celalt
Pentru tine m-as arunca in cea mai agitata mare
Pentru ca stiu iubirea noastra ma va readuce din nou la viata

Pentru toate momentele pe care nu le-am pretuit alaturi de tine
Pentru toate zilele in care te fac sa plangi fara sa stiu motivu
Pentru toate zilele in care tu ma astepti fara sa ma intrebi unde sunt
Pentru toata iubirea pe care mi-o arati fara ca eu sa merit asta
Pentru tine si sufletul tau cald pe care il asteptam de atata timp
Pentru ca te iubesc mai mult decat as putea putea sa mai pot iubii pe lumea asta


Pentru tine as muta muntii din loc
Pentru zambetul tau cristalin as da
Tot ce am mai de pret pe acest pamant
pentru inima ta as merge pana la capatul lumii
Fara sa imi fie teama sau rusine de ceva anume

Daca cineva m-ar intreba vreodata ce ma face fericit
I-as raspunde ca doar prin simpla ta prezenta inima mea
Se naste din nou la viata cu si mai multa putere de a traii
Daca ar trebui sa renunt la ceva pentru fericirea ta as renunta
La jumatate din viata mea doar ca tu sa fi langa mine pentru o viata

Cel ce te iubeste este in stare sa isi dea si sufletul
Pentru ca tu il faci fericit in fiecare zii petrecuta cu tine
Bucuriile si necazurile le trec alaturi de tine ingerul meu
Pentru ca doar tu mai invatat sa imi traiesc viata la intensitate maxima
Nimeni pe lumea asta nu te va lua de langa mine nu voi lasa eu sa se intample asta



2 comentarii: