miercuri, 18 iulie 2012

Te-am primit in viata mea


Atunci cand te-am intalnit prima data
Ochii mei au intalnit sclipirea ochilor tai
Am stiut ca in sufletul tau se afla o dragoste
Pe care mai tarziu am inteles-o si care ma face fericit
In fiecare zi petrecuta cu tine iubita mea
Iubesc sa iti privesc zambetul cristalin pe care doar tu
Il poti avea,iubesc culoarea ochilor tai si simplitatea ta
Nimic pe lumea asta nu m-ar putea face sa nu te mai iubesc


Daca m-as naste inca o data tot pe tine te-as alege
Ca sa imi fi calauza in drumul vietii mele agitate
De fiecare data cand ma intorc acasa in tine gasesc
Iubire liniste si caldura de care am nevoie in fiecare zi
Fiecare zi petrecuta cu tine este ca o zi ce nu vreau
Sa se termine niciodata iubirea mea!
Chiar si atunci cand esti trista si inima iti este ranita
Privirea ta ochii tai imi arata cat de norocos pot sa fiu ca te am

Te-am primit in inima si in viata mea atunci cand nu mai credeam in iubire adevarata
Dar datorita caldurii tale si iubirii tale am invatat sa iubesc si invat asta zi de zi
Esti tot ce si-ar dori un baiat de la o fata esti un inger cu aripi si suflet de aur
Iti multumesc pentru fiecare zi in care ma rasfeti ca pe un copil ce invata primii pasi
Iti multumesc ca esti langa mine atunci cand sunt trist si suparat si parca nimic nu ma mai inveseleste
Niciodata nu iti voi putea arata cat de multe te iubesc dragostea mea
Zilele mele sunt insorite doar atunci cand langa mine exsista un suflet cald ca al tau
Te iubesc si te voi iubii pentru tot restul vietii mele,
Sa nu te indoiesti niciodata de asta!

2 comentarii:

  1. uof te ating la suflet poeziile tale :X

    RăspundețiȘtergere
  2. romantice versuri ...:) toate poeziile tale imi plac in mod deosebit :X imi ating inimioara :)

    RăspundețiȘtergere