sâmbătă, 14 iulie 2012

Prieten drag



Uneori imi dau seama cat de pustie este viata
Fara un prieten adevarat fara un suflet cald
Care sa te asculte si sa te consoleze atunci
Cand viata ta capata o culoare nu tocmai potrivita
Fiecare om lupta pentru prietenii din sufletul sau
Prietenii pe care el ii iubeste fara sa le ceara nimic
O prietenie adevarata este ca o floare ce infloreste
In fiecare primavara si pe care daca nu o uzi la timp
Ea cade secerata fara ca tu sa iti dai seama

Uneori atunci cand intervin conflicte intre prieteni
Te simti sfarsit si te intrebi oare unde am gresit eu
Oare nu i-am oferit eu tot ce isi dorea el sau ea de la mine?
Dar dupa fiecare conflict dragostea pentru acel prieten este mai mare
Si iti doresti sa fi alaturi de acel prieten mai mult decat ai fost pana acum
Sa plangi alaturi de el sa razi alaturi de el sa vada ca atunci cand lumea se
Prabuseste in fata lui exsista cineva care ar fi in stare sa ii acorde umarul lui
Si tot gustul amar pe care l-ai avut dupa acel conflict se transforma intr-o iubire
O iubire adevarata si sincera pe care niciodata nu stii cum sa io arati prietenului drag

Prieten drag ti-am fost alaturi in momentele incare ai plans si nu stiai ce sa faci
Ti-am fost alaturi in momentele incare ai ras si ai simtit sa iti imparti fericirea cu mine
Ne-am ridicat amandoi unul pe celalt de fiecare data si am luato de la inceput fara sa ne uitam in urma
Dupa fiecare lovitura primita de la viata tu m-ai invatat sa ridic capul sus si cu speranta ca maine va fii soare
Prietenia noastra a crescut si creste in continuare asemenea unui taram fermecat incare dragostea prietenia si fericirea
Sunt la ele acasa au fost momente incare fiecare din noi am avut in minte sa ne oprim si sa lasam sentimentele in urma
Dar prietenia noastra nea aratat de fiecare data ca nu putem sa mergem unul fara celalt mai departe in drumul vietii
Am stiut mereu ca focul prieteniei noastre va lumina mereu ca un far puternic care se va stinge doar atunci cand noi
Vom renunta la tot ce ne leaga la prietenia noastra la sinceritatea noastra si la tinta pe care noi vrem sa o parcurgem


Un comentariu:

  1. Adevarata prietenie este asemenea unui trandafir nui realizezi frumusetea pana cand nu se ofileste :)

    RăspundețiȘtergere