miercuri, 4 iulie 2012

In bratele tale


In bratele tale ma simt ca in rai
Fiecare imbratisare a ta ma seduce
Ma duce cu mintea intr-un loc special
De unde nu as mai pleca niciodata
Pentru ca stiu ca acolo esti tu
Fiinta ce ma iubeste fara sa imi ceara nimic
Fiinta ce ma inveseleste in fiecare zii

In bratele tale simt iubirea adevarata
Iubirea pe care am asteptato atata timp
Iubirea ce ma face sa ma nasc a doua oara
Iubirea ce imi da putere sa merg cu capul sus
Iubirea ce imi incalzeste sufletul in fiecare moment
Iubirea care ma face sa visez la iubirea adevarata
Iubirea pe care nu vreau sa o pierd niciodata

In bratele tale acum cunoscut fericirea adevarata
In bratele tale am cunoscut blandetea ochilor tai
In bratele tale am vazut prima data rasaritul
In bratele tale ma trezesc in fiecare dimineata
As vrea ca in bratele tale sa raman pentru toata viata
Niciodata nu putea sa traiesc fara imbratisarea ta calda
Te iubesc mai mult decat te-am iubit ieri si mult mai mult
Decat te voi iubii maine iubirea mea

2 comentarii:

  1. Romantica :X oo vaii astea ma ung la suflet :X mai Eminescule >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. superba poezie ... foarte romantica toate poeziile tale le ador simt cum imi ating inimioara :X

    RăspundețiȘtergere