luni, 23 iulie 2012

Te caut


Merg pe strazile pustii prin locurile pe care
Odata mergeam cu tine ca 2 copii fericiti
Incerc sa te caut cu privirea dar tot ce
Vad este o durere ce a ramas in sufletul meu
Sunt cuvinte pe care vroiam sa ti le spun si
Nu am facut-o acum este mult prea tarziu
Pentru ca tu ai plecat si ai lasat in mine
O durere care nu se poate masura in cuvinte.

Oare de ce atunci cand iubesti pe cineva
Doar cand ea te paraseste realizezi iubirea
Pe care o simti pentru ea oare de ce
Atunci cand vrei sa ii spui persoanei dragi
Din viata ta un simplu Te iubesc iti ia atata timp
Oare de ce nu putem sa simtim iubirea la intensitatea ei
Oare de ce atunci cand spuneai ca intr-o zi ma vei parasi
Eu radeam si nu te credeam in stare sa imi faci una ca asta

Imi este dor sa te vad cum te bucurai de fiecare surpriza
Pe care ti-o faceam, ca un copil care primea ceva dulce
Vedeam in tine puritatea unui copil care nu ar putea sa faca nimic rau
Trandafirul pe care ti l-am oferit ultima data inca il pastrez ca amintire
O amintire care imi aduce in fiecare zi aminte ca am iubit si iubesc
Fata ce n-am stiut s-o pretuiesc iar acum regret
Regret fiecare lacrima pe care ai varsat-o din cauza ideilor mele stupide
Regret fiecare moment pe care l-ai petrecut singura, in casa, fara sa fiu langa tine...

2 comentarii: