luni, 25 iunie 2012

Te iubesc


Te iubesc asa cum isi iubeste mama copilul
Te iubesc asa cum Dumnezeu iubeste oamenii
Te iubesc pentru ca meriti totu pe lume
Te iubesc pentru ca daca nu te-as iubii
Viata mea ar fii pustie si fara sens
Te iubesc pentru ca imi vorbesti asa cum
Nimeni nu a facuto niciodata pe acest pamant
Te iubesc pentru ca imi dai puterea sa merg
Alaturi de tine pe drumul vietii
Te iubesc pentru  zambetul tau pentru sufletul tau
Te iubesc pentru ca ma faci mereu sa zambesc

Te iubesc pentru ca si tu ma iubesti si ti-ai da viata
Pentru mine indiferent ce s-ar intampla
Si orice problema as avea alaturi de tine mio voi rezolva
Te iubesc pentru ca mai invatzat sa iubesc
Atunci cand nimeni nu putea sa o faca
Te iubesc si te voi iubii pana la sfarsitul vietii
Pentru ca asa m-ai invatat  tu iubirea mea
Te iubesc pentru fiecare minut secunda ora petrecuta cu tine
Te iubesc pentru fiecare sarut pe care mi-l daruiesti mereu
Te iubesc pentru ca nu as putea sa iubesc pe nimeni
Asa cum te iubesc si te voi iubii pe tine

Oare pentru ce as mai putea sa traiesc daca nu te-as iubi pe tine
De-as traii o viata vejnica fara tine  viata mea ar fi in zadar
Te iubesc pentru ce esti tu nu pentru cum te vad cei din jurul tau
Te iubesc pentru ca ma aduci cu picioarele pe pamant cand sunt pierdut
Te iubesc pentru ca doar tu esti cu mine la bine si la rau
Oare as mai putea sa iubesc pe cineva daca nu ai fi tu
Stiu ca niciodata nu ti-am spuso dar tio spun acum
Te iubesc din toata inima mea si cu toata fiinta mea
Nu imi cere sa renunt la ceva ce iubesc mai mult decat imi iubesc viata
Imi iubesc viata pentru ca viata mea are un singur Nume si acela este numele tau
Te iubesc si te voi iubii pana la sfarsitul vietii mele iubirea mea

2 comentarii:

  1. Off inima ca tare mumoasa e poezia asta ma atins la suflet :X:X:X Eminescu ce mai :X

    RăspundețiȘtergere
  2. superba poezia versurile sunt foarte romantice ... atat de romantice incat mi-au atins inimioara ... felicitari esti un geniu ... maria magdalena

    RăspundețiȘtergere