vineri, 22 iunie 2012

De ce o intrebare fara raspuns


Stau de multe ori si ma gandesc
Unde si cu ce am gresit
De ce toata lumea se schimba
De pe o zii pe alta
De ce  se gaseste atat de greu
Prietenii adevarate
De ce atunci cand gasesti o prietenie
Trebuie sa tii cu dintii de ea
Daca stii ca pana la urma el sau ea
Se va plictisii sa te asculte si te va
Ranii fara sa ii pese de sentimentele tale

De ce atunci cand te descarci prietenului tau
El are impresia ca te razbuni pe el
De ce atunci cand nu stii sa arati unei persoane
Ca o iubesti prin fapte ea te considera fals
De ce atunci cand ne apropiem de oamenii
Fara sa ne dam seama ne ranim unul pe altu
De ce atunci cand ranim un prieten drag
Sufletul celui care a ranit este mai incarcat
Decat sufletul prietenului ranit
De ce atunci cand distrugem o prietenie frumoasa
Ne ia atat de mult sa o recladim

Ma simt ca o barca pierduta pe o mare agitata
In mintea mea este o furtuna de intrebari
Pe care nici pana acum nu am primit un raspuns
Oare doar eu sunt vinovatu in toata povestea asta?
Oare nu am renuntat eu la tot ce trebuia sa renunt?
Oare la ce trebuia sa renunt si nu am renuntat
Oare maine prietenia noastra va mai exsista
Sau va fi de domeniul trecutui
Asa cum au fost si celelalte prietenii
Mi-as dorii sa iti dai seama de toate astea
Si prietenia noastra sa nu se rupa niciodata



2 comentarii:

  1. >:D<>:D< tot raul spre bine framiu >:D< :X:X eu sunt aici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. prietenia este un lucru foarte important in viata noastra ... este ca o.... floare care nu este udata si se usuca ...ea trebui iubita si pretuita :)

    RăspundețiȘtergere