miercuri, 20 iunie 2012

In cautarea ingerului pierdut


Ma plimb pe strazile pustii in cautarea fericirii mele
Imi amintesc de clipele frumoase petrecute impreuna
Daca as putea sa dau timpul inapoi as face-o fara sa ma uit
In trecut din vina mea sa intamplat totul
Cat as vrea ca cuvintele pe care ti le-am spus sa nu se fi spus
Stiu ca tot ce incerc eu sa fac acum pentru tine nu inseamna nimic
Te cred ca nu mai poti avea incredere in om care tea dezamagit
Te cred pentru ca stiu cum este sa fi dezamagit de cineva
Te cred cand spui ca nimeni nu ma va mai intelege asa cum o faceai tu


As da timpul inapoi sa fiu alaturi de ingerul meu
Pe care il iubesc din toata inima si din tot sufletul meu
Stiu ca pentru tine cuvantul Te iubesc spus de mine
Este un cuvant gol lipsit de adevar
Vreau sa mai traiesc odata prietenia dintre noi
Imi pare rau pentru tot ce am facut chiar daca tu nu ma crezi
Eu iti spun doar atat daca imi cunosti sufletul si inima
Mai acorda-mi o sansa si iti promit ca acea sansa pe care
Mi-o vei acorda va fi ultima si voi face exact asa cum imi spui tu

Ma uit la obiectele primite de la tine si imi dau seama
Ca am pierdut o prietena adevarata pe care vroiam sa o pastrez langa mine
Pentru tot restul vietii dar greselile pe care le-am facut in fata ta
M-au facut sa pierd tot ce aveam mai scump si ma drag pe lumea asta
Imi este dor de zambetul tau care ma facea sa radiez de fiecare data cand il vedeam
Imi este dor de sfaturile pe care mi le dadeai tu iar eu ca un copil rebel
Nu credeam in ele sau credeam dar poate prea putin
Acum am realizat cat de mult pot regreta pierderea prieteniei cu tine
Te iubesc si te vreau inapoi draga mea prietena


2 comentarii:

  1. lasa ca lai gasit >:D< ai grija de el :* si totul o sa fie bine >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. ingerasul va fi alaturi de tine mereu ... in fiecare zi ,in fiecare clipa ,in fiecare moment din viata ta el vegheaza pt tine :X

    RăspundețiȘtergere