duminică, 10 iunie 2012

Noapte senina

E noapte o noapte linistita 
O noapte ce va ramane mereu in mintea mea
Te vad cum te apropii de mine si imi zambesti
Te simt aproape de inima mea cum nu am simtit de mult
Zambetul tau ma face sa gasesc alinare si liniste
Am asteptat atat de mult noaptea asta incat nimeni si nimic
Nu ma poate face mai fericit decat o poti face tu

Atunci cand ai intrat in viata mea 
Ai reusit sa aduci bucurie in inima ema
Fiecare minut petrecut langa tine este de neuitat
Fiecare imbratisare a ta ma face sa ma nasc a 2a oara
Fiecare dimineata cand ma trezesc alaturi de tine 
Ma face sa vad cat este de frumoasa viata pe care o am
Ce poate un om sa isi mai doreasca decat iubire adevarata

Simt ca traiesc un vis care nu vreau sa se termine niciodata
Un vis incare tu ma faci cel mai fericit om de pe acest pamant
Iubirea pe care o traiesc alaturi de tine este o iubire 
Adevarata pe care nu am mai simtito niciodata pana acum
O iubire pe care am so pastrez in inima mea ca un talisman
O iubire care ne va unii pentru totdeauna 
Te iubesc pentru sufletul tau pentru inima ta pentru tot ce esti tu
Te iubesc si te voi iubii pana la sfarsitul vietii mele

2 comentarii:

  1. Eminescu nr 2 esti tu :X imi place la nebunie poezia :X

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoase versuri .... superba poezie .... romanticule felicitari! ... maria magdalena

    RăspundețiȘtergere