vineri, 15 iunie 2012

Un inger ce mia schimbat viata


Merg pe strada pustie cu gandu la tine
Cu gandu la un inger care mia adus fericirea
Fericirea pe care o asteptam de multa vreme
Un inger pe care il iubesc din toata inima
Un inger pe care il vreau in viata mea tot timpu
Un inger care ma face sa zambesc chiar si atunci
Cand inima imi plange de durere
Un inger care ma face sa vad viata cu alti ochi

Oare ce s-ar fi ales de viata mea daca nu te-as fi intalnit
Oare cine ar mai fi avut rabdarea pe care o ai tu cu mine
Oare cine m-ar fi ascultat asa cum faci tu de atatea ori
Oare cum as putea sa iti multumesc ca ai adus in viata mea lumina
Si bucuria pe care nu cunosteam pana acum
Oare merit eu sacrificile pe care le faci pentru mine?
Stiu ca sunt un norocos ca te am pe tine ingerul meu
Voi lupta sa te tin langa mine toata viata mea

Stiu ca uneori te sufoc cu gelozia mea
Dar crede-ma nu o fac cu rautate
O fac pentru ca te iubesc
O fac pentru ca asa simt eu sa o fac
Tu mi-ai schimbat viata in bine
De cand ai venit tu in viata mea
Bunatatea ta mi-a incalzit sufletul
Si ma invatat sa inteleg ce este fericirea

3 comentarii:

  1. Mai Eminescule ;;) frumoasa poezie si mai ales ca e pentru Ingerasu tau :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. iti multumesc pt cuvintele frumoase dragul meu prieten ... prietenia este... orhideea sufletului ... trebui iubita si pretuita

    RăspundețiȘtergere