marți, 28 august 2012

In mintea ta


In mintea ta sunt doar un om care te face fericita
Un trecator care mai devreme te va parasii
Dar in inima si sufletul acelui om exsista iubire
Iubire pe care amandoi o stim si o simtim cu aceasi intensitate
As vrea sa iti arat focul iubirii mele sa vezi ce se ascunde aici
Atunci cand tu vei intra in inima mea vei fi uimita de iubirea ce
Se ascunde in sufletul unui baiat simplu ca mine
Daca vrei eu as putea sa iti ofer tot ce am eu mai scump in mine
Doar ca tu iubirea mea sa fi fericita si sa imi simti sufletul
Asa cum este el simplu si totusi special pentru cine vede sufletul meu

De-as avea o putere iesita din comun m-as naste de  mii de ori
Pentru ca viata mea sa fie senina pentru ca tu imi faci viata senina
Tu esti orizontul lumii mele si nimeni nu  stie si nici nu va stii
Sa ma faca sa vad ce am vazut la tine Sufletul meu
As vrea ca in fiecare zii sa ma trezesc langa tine sa iti vad zambetul
Ce ma face sa plutesc catre o lume pe care pana acum nu am mai vazuto
O lume incare exsista doar iubire si toata lumea este fericita indragostita
Dragostea ce sa nascut in mine a facut sa imi dau seama cat de speciala esti
Fara tine inima mea ar fi pustie ca si pamantul fara ploaia ce il trezeste la viata
Iubesc zambesc si imi traiesc viata frumos pentru ca tu m-ai invatat sa fac asta

Te rog lasa-ma sa iti arat ce este in sufletul meu sa vezi cum te vad eu in visele mele
Fiecare zii petrecuta cu tine eu o traiesc altfel dar in fiecare zii imi dau seama
Ca daca nu ai fi tu viata mea ar fi lipsita de sens si bucurie
Iubesc buzele tale ce mi-as dorii sa le sarut zii si noapte pentru ca doar ele ma fac
Sa plutesc si sa ma descopar sa ma vad cat de sensibil am devenit decand ai venit in viata mea
Iubesc ochii tai cristalini pe care ador sa ii privesc in fiecare moment cand esti langa mine
Iubesc tot ce iti apartine tie pentru ca pentru asta am fost creat ca sa ma bucur de tot ce imi oferi tu
Daca Dumnezeu ar venii pe pamant i-as cere doar atat sa ma lase aici pe pamant sa ma bucur de minunea mea
Iar cea mai speciala minune pe care o puteam primii de la viata esti tu dragostea mea
Iti jur ca toate zilele pe care le mai am de trait imi doresc sa le traiesc cu tine pentru ca tu esti orizontu meu




Un comentariu: