joi, 2 august 2012

Fluturi de nea


Fluturi de nea apar la geamul meu,
Culoarea lor vie imi aduce aminte,
De fericirea pe care o am alaturi de tine.
Fericirea pe care daca nu te-as fi cunoscut,
Nu as fi avut cum sa o cunosc vreodata.
In jurul meu vad oameni tristi,ganditori
Dar eu nu pot fi la fel,pentru ca in viata mea
Esti tu,cea care ma face fericit in fiecare moment
Daca as putea as sterge fiecare lacrima din ochii tai.

As putea transforma fiecare lacrima a ta
Intr-un zambet care sa iti lumineze fata!
Pe lumea asta sunt multe la care as putea renunta
Dar la ce sunt sigur ca nu as putea renunta niciodata
Ar fi dragostea pe care o simt pentru tine,iubirea mea
Iubirea care ma aduce din nou la viata in fiecare zi
Iti multumesc ca esti alaturi de mine acum cand sunt vesel
Ca si atunci cand sunt trist si cand totul in jurul meu se prabuseste
Inima mea iti apartine tie pentru tot restul vietii pentru ca doar tu o meriti!

Inainte sa te cunosc pe tine,inima mea nu apartinea nimanui,era trista
Si nu credeam ca poate exsista cineva si pentru sufletul meu
Dar ai aparut tu,raza mea de soare,si in momentul cand tu ai aparut in viata mea,
Toata viata mi s-a schimbat in bine si toata viata-mi va fi rai datorita tie!
Te-am cautat mult iubirea mea!Erau seri in care lacrimile siroiau pe fata mea
Dar tu cu zambetul si cu caldura sufletului tau ai sters fiecare rana pe care o aveam in suflet.
Nu stiu cui ii pot multumi pentru dragostea pe care mi-o daruiesti tu, fluture de nea.
Stiu ca odata cu venirea ta in viata mea Dumnezeu a vrut sa imi arate ca ma iubeste!
Te iubesc si te voi iubi pana la sfarsitul zilelor mele Fluturasul meu!

2 comentarii:

  1. superba poezie .... foarte romantica :X felicitari pt talentul tau deosebit si pt poeziile tale speciale :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eminescule ;;) poezia asta se potriveste pe timp de Iarna :)) :D superba oricum :X

    RăspundețiȘtergere