joi, 16 august 2012

De maine


De maine totu va fi altfel
Osa imi traiesc viata la maxim
Asa cum tu mai invatat
Stiu ca tu niciodata nu ai vrut
Sa vezi un mine un baiat care cere multe
Pentru tine am fost si sunt doar un copil
Un copil care incearca sa treaca prin viata
Fara sa realizeze nimic bun in viata lui
De maine fiecare lacrima pe care am varsato
Va ramane o amintire nu mai vreau sa traiesc in trecut

Stiu ca nu ai incredere ca voi reusii
Sa o iau de la zero doar pentru ca tu
Nu ai incercat sa ma inveti sa fac asta
Dar am invatat singur am invatat sa rad
Atunci cand inima imi plange si cand in
Jurul meu totul se darama ca un castel
Am invatat sa merg mai departe chiar daca
Stiu ca in fata mea sunt multe obstacole de trecut
Am invatat sa strig in gura mare Te iubesc chiar daca
Toti m-au auzit inafara de tine

Stiu ca pentru tine cuvintele mele nu au valoare
Si ca tot ce poti tu sa crezi despre mine este
Ca sunt un copil ce nu va realiza nimic in viata
Tot ce vreau sa stii este ca acel copil care nu stie
Nimic vrea sa se maturizeze si sa uite ranile pe care
Tu si altii ca tine mi-leau facut
Nu te urasc pentru ca daca te-as ura nu as putea sa te iubesc
Sunt un baiat care ar fi fost in stare sa iti ofere tot ce iti doreai
Dar pe care tu incele din urma l-ai lasat parasit fara niciun regret

Un comentariu:

  1. Nimic nu este imposibil totul este posibil si tu poti mai mult decat crezi numai sa vrei >:D< imi place poezia e una POZITIVA :)

    RăspundețiȘtergere