joi, 23 august 2012

Ratacit prin viata


Viata este un amalgam de vise
Vise ce se destrama repede
Niciodata nu iti poti da seama
Cand viata trece pe langa tine
Ca si cum n-ar fi fost
Te-ai intrebat vreodata
De ce cand esti copil
Iti doresti cu ardoare
Sa fi matur iar pe masura ce cresti
Iti doresti sa fi din nou copil?

Copilaria este o joaca naiva
Nu tu servici,Nu tu probleme
Totul iti este servit pe tava
Si este normal sa nu iti faci griji
Dar odata cu trecerea timpului apar
Micile probleme pe care nu stii sa le rezolvi
Incepi sa te panichezi crezand ca daca vei fugii
Problemele se vor rezolva de la sine
Dar in acel moment iti faci iluzii care
Mai tarziu te vor costa foarte scump

Vine un moment in viata cand iti pui intrebarea
Oare de ce atunci cand mi-se spunea ca viata este grea
Eu o luam ca pe o gluma si credeam ca viata nu ma poate lovii
 tocmai pe mine iar acum cand trec prin aceste probleme
Realizez ca acele persoane pe care eu le luam la misto aveau
Perfecta dreptate iar persoana care a avut cel mai mult de pierdut
Sunt eu pentru ca timpul nu sta in loc viata trece fara sa iti dai seama
Mi-as dorii sa fiu din nou copilul care eram odata
Sa pot sa iau viata ca un joc asa cum o faceam atunci
Pastrativa copilaria in suflet pentru ca odata ce problemele vin totu se va distruge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu