duminică, 5 august 2012

Floarea iubirii


Iubirea este ca o floare ce infloreste
In sufletul fiecarui om
Atunci cand iubirea patrunde in suflet
Sufletul este ca intr-o continua renastere
De fiecare data cand dragostea patrunde in
Viata noastra aduce cu ea fericirea pe care
O cautam si ne ia atat de mult pana ajungem la ea
Iubirea este ca un trandafir care infloreste prima data
Si pe care trebuie sa il pui imediat in apa ca sa nu se ofileasca

Atunci cand suferim inima noastra se transforma intr-o floare
Calcata de in picioare pe care nimeni nu o vede si toata lumea
O calca in picioare fara sa aibe mila de ea
Uneori ma intreb de ce iubirea este atat de dureroasa uneori
Atunci cand suferi din iubire iti poti inchipui ca atingi
Un trandafiri cu multi spini si fiecare spin iti face rani adanci
Acele rani daca nu le ingrijesti pot ramane acolo pentru multa vreme
Daca in lumea asta ar exsista un medicament pentru oamenii ce sufera
Din iubire in lume nu ar suferii nimeni si toata lumea ar fi fericita

Fiecare floare prin frumusetea ei semnifica iubirea unui suflet
Care inca asteapta sa fie iubit de un alt suflet singur si trist
Atunci cand imi voi gasi si eu sufletul meu pereche ii voi spune
Bine ai venit floarea mea frumoasa te asteptam de multa vreme
Ai intrat in viata mea sufletul meu este luminat de caldura
Sufletului tau un suflet ca al tau se gaseste foarte greu
Dar eu ma pot considera un om norocos pentru ca te-am gasit pe tine
Voi avea grija ca,cat timp esti in viata si in inima mea sa nu iti lipseasca nimic
Te iubesc si te voi iubii pana la sfarsitul vietii mele floarea mea

2 comentarii:

  1. Romanticule :X >:D< uoff doamne ca mare talent mai ai sa mai scrii poezi ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoasa poezie; frumoase versuri de iubire :X felicitari romanticule :)

    RăspundețiȘtergere