luni, 3 septembrie 2012

La poarta fericirii


La poarta fericirii,eu astazi poposesc
Sa imi gasesc iubirea, sa-nvat cum sa traiesc.
De lacrimi si suspine, mult m-am mai saturat
Astept dorind iubirea,astept neincetat.

Te-astept nerabdator iubito
Te-astept sa vii pe-aripi de zbor,
Te-astept sa-mi dai o sarutare
Motivu-i simplu: te ador !

Cu ale tale soapte,ma mangai neincetat
Clipe de vis in noapte,cum inca n-am aflat.
Esti unica,ai tot ce vesnic imi doresc
Deci pot sa strig intr-una: iubito te iubesc !

Spune-mi fara de teama, ca vrei sa fii a mea
Ca imi vei sta alaturi,nicicand nu vei pleca.
Nu, nu visez palate, si nu visez averi
Doar zabetu-ti ce naste, superbe primaveri.

Sa stim ca dealuri, putem ca sa urcam
Tinandu-ne in brate,tot timpul sa visam.
Luna,sa stea deasupra noastra zambitoare
Iar stelele din ceruri,sa fie felinare.

O singura iubire,atat pe lume imi doresc
O singura sclipire,de soare ce-l ravnesc,
O singura fiinta ma face fericit
Desigur tu iubito,caci sunt indragostit !

Un comentariu: