vineri, 14 septembrie 2012

E toamna iar


E toamna iar si totul in jurul meu e mort
Incerc sa zambesc dar parca ceva din mine
Ma opreste nimic nu mai este la fel de atunci
Prietenii trec pe langa mine si se intreaba
Unde este baiatul vesel care era odata alaturi de ei
Nimic nu mai poate fi la fel ca atunci pentru ca ceva
Din mine a murit odata cu plecarea ta nu am ramas cu nimic
Tot ce mi-a mai ramas sunt  amintirile cu  tine si o inima sfasiata
O inima care inca te mai asteapta dar nu stiu pentru cat timp
O va mai face un suflet pe care tu l-ai amagit cu vorbe goale

Vorbe pe care daca le-ai mai spune odata acum nu le-as mai putea crede
Nu le mai pot crede pentru ca stiu ca au fost vorbe in vant fara sens
Te astept pe banca unde ne-am sarutat zile intregi banca care ne stie povestea
Acum banca noastra este plina de frunze calcate in picioare asa cum este si sufletul meu
Incerc zilnic sa ma mint ca nu mai tin la tine doar Dumnezeu stie ce este in sufletul meu
Ai lasat o rana pe care nu o poate intelege nimeni pe care nimeni nu mi-o poate alina
Incerc sa zambesc in fiecare zii dar pana si zambetul meu a inceput sa fie un zambet fals
Pentru ca nu pot zambii cand sufletul meu este trist si inca se mai gandeste la tine
Pana si soarele sia pierdut din stralucire de la plecarea ta
Pentru ca era invatat ca in fiecare zii sa iti vada chipul

Imi doresc sa adorm intr-o seara si a doua zii sa ma trezesc si sa fi langa mine
Imi doresc ca acesta sa fie doar un cosmar si maine cand ma voi trezii sa te vad
Aveam tot ce imi doream cand erai langa mine dar odata cu plecarea ta sunt mai sarac
Mai sarac sufleteste pentru ca tu faceai ca fiecare zii a mea sa aiba sens
Tu dadeai sens vietii mele si totusi ai plecat fara sa te uiti in spate
De cand ai plecat tu diminetile mele sunt monotone fara pic de soare in inima mea
Chiar daca afara este soare si oamenii din jurul meu se bucura eu nu ma pot bucura
Pentru ca in sufletul si in inima mea este furtuna doar tu poti aduce soarele in viata mea
Doar tu poti face ca sufletul meu sa renasca din propria cenusa
Doar tu prin iubirea ta ma poti face din nou fericit iubirea mea




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu