marți, 20 noiembrie 2012

Ruga mea




Seara s-a lasat peste orasul meu
Stelele se-aprid, faclii
Dar tot trist eu sunt, mereu
Printre taine, mii si mii.

Doresc de-a ma ruga
Fara rezerva,
Intr-o biserica de vis
In locul unde lumea-i sacra
Iar fericirea-i, Paradis.

Vreau, sa vorbesc
Cu Dumnezeu,
Acompaniat de-o batranica
Ce-a aparut in drumul meu
Vrand multe, ca sa-mi zica.

Batrana pleaca zambitoare
Stiind ce caut si chiar cine sunt
Lasandu-ma sa am o vorba
Cu Tatal meu, Parinte Sfant.

O Doamne, da-mi puterea
De iubi, tot ce-i in jur
Apoi, te rog sa aperi viata
Acelor ce ma cred, om dur.

Prietenii, familia
Tu, sa ii ocrotesti
Arata-le ce e iubirea
Din lumile-Ti Ceresti.

Pe mine, iarta-ma
De crezi ca-s pacatos
Invata-ma, ca sa deschid
O poarta,
Spre tot ce e frumos.

Atinge-ma cu a ta palma
Si cu Distinsul Tau cuvant
Te rog, asculta-mi rugaciunea
Aparatorul meu, cel Sfant.

2 comentarii: