sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Aveam vise



Aveam vise ce puteau devenii realitate
Aveam impresia ca iubirea noasta va dura
Dar din pacate uneori in nu tot ce ne dorim
Se indeplineste iar atunci cand ne dam seama
Ca iubirea adevarata nu este pentru noi
Intelegem cat este de imporant sa ai pe cineva
Alaturi care sa te mentina pe linia de plutire
Iubirea este fericire pentru fiecare dintre noi

Aveam tot ce puteam sa imi doresc de la viata
Dar cu toate astea am pierdut totul intr-o secunda
Am pierdut pentru ca nu am stiut ce este iubirea
Am pierdut tot si odata cu aceasta pierdere
Am renuntat  la fericirea mea la tot ce insemnam eu atunci
Am renuntat sa ma mai gandesc ca voi fi fericit vreodata
Si toate astea le-am facut pentru o iubire adevarata si pura
Pentru care eram in stare sa renunt la tot ce aveam atunci

Atunci cand realizezi ca visele tale nu pot devenii realitate
Iti pui intrebarea oare ce sens mai are viata mea fara iubire
Viata este asa cum ti-o faci tu imi spunea cineva candva
Dar oare viata nu poate fi mai buna alaturi de cel pe care il Iubesti?
Iubirea face  minuni si vindeca rani adanci din trecut
Pe care unii oameni ti-le fac fara ca sa le pese de ceva anume
Oamenii distrug inimi dintr-o placere stiuta doar de ei
Dar mai tarziu isi dau seama ca acea inima distrusa valoreaza mult

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu