vineri, 9 noiembrie 2012

E dimineata


E dimineata ma uit pe geamul camerei mele
Sperand sa imi gasesc linistea sufletului
Vad oameni stresati de probleme si de viata
Vad oameni care au uitat ca exsista iubire
Asa cum ai uitat si tu de mine
Imi este foarte greu sa nu ma gandesc la noi
Dar cu toate astea viata mea e altfel de atunci
Am renuntat sa imi mai pun intrebari

Am renuntat sa mai zambesc cum o faceam candva
Si toate astea pentru ca doar tu mi-ai luat totul
Uneori ma intreb oare pana unde voi ajunge
Chiar daca imi este greu eu inca te iubesc
Stiu poate ca gresesc ca mai am sentimente pentru tine
Dar stii foarte bine ca inimii nu ii poti poruncii
Ti-am promis candva ca inima mea iti apartine
Poate ca m-am grabit cand am facut aceasta promisiune

Nu regret nimic din ce simt pentru tine
Tot ce regret este ca nu am stiut sa ma
Bucur de momentele minunate pe care le-am avut
Acum totul este doar o amintire o amintire ce
Imi sfarama sufletul in mii de bucati
Daca as stii ca Dumnezeu ma aude l-as ruga
Sa imi dea din nou sansa de a te revedea
Macar pentru o secunda si as fi fericit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu