luni, 29 octombrie 2012

Crede


Crede in fortele tale pentru ca doar asa vei putea sa iti invingi suferinta
Crede ca maine poate fi o zii mai buna decat celelalte zile pe care le-ai trait
Crede in oamenii care te iubesc cu adevarat pentru ca in ei iti vei gasii linistea
Crede ca poti sa fii fericita in fiecare zii daca tu vrei cu adevarat asta
Crede in dragostea adevarata pentru ca prin ea vei fi si tu fericita la randul tau

Daca cineva tea tradat in trecut eu sunt aici sa te fac sa vezi viata altfel
Daca cineva sia batut joc de sufletul tau special eu te voi invata sa vezi altfel viata
Eu am venit in viata ta cu un scop iar scopul meu este sa te fac fericita cu adevarat
Nimic pe lumea asta nu ma va oprii sa fiu alaturi de tine sa te ridic atunci cand esti la pamant
Tu meriti sa fi fericita pentru ca ai suferit destul de mult si nu mai vreau ca suferinta sa fie in ochii tai

Atunci cand esti singura gandestete ca cineva se gandeste la tine si iti vrea tot binele
Osa am rabdare cu tine si atunci cand tu vei fi pe picioarele tale eu voi fi mandru de tine
Atunci cand in viata ta este durere si suferinta vor venii oameni care chiar te vor face fericita
Nu voi lasa pe nimeni sa se atinga de tine si de sufletul tau minunat
Sunt si voi fi mereu alaturi de tine indiferent ce se va intampla

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu