marți, 9 octombrie 2012

Prea tarziu


   
Prea tarziu sa mai sper in iubire
Prea tarziu sa mai pot visa la noi
Prea tarziu sa mai cred in vorbele tale
Prea tarziu sa mai plang dupa tine
Am renuntat la viata mea pentru o clipa
De fericire alaturi de tine iubirea mea

Am incercat sa te uit dar tot ce am facut
A fost in zadar pentru ca tu nu mai apreciat
Niciodata tot ce ai facut tu a fost sa iti bati joc
Prea tarziu sa iti mai spun te iubesc
De ce ai renuntat la o iubire adevarata
De ce imi calci sufletul in picioare

Sufletul meu este gol fara tine
Prea tarziu sa mai sper ca ma vei iubii
Prea tarziu sa iti mai spun  cat de mult te iubesc
Sufletul meu a fost calcat in picioare de tine
Chiar daca este greu iti spun si acum ca nu te-am uitat
Si ca te iubesc mai mult decat imi iubesc viata
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu