marți, 23 octombrie 2012

Ce folos


Uneori stau si ma gandesc ce folos poate sa aiba
Viata unui om care nu stie sa iubeasca din suflet
Iubirea adevarata este cea care apropie sufletele
Si le leaga pentru toata viata
Ce folos ar mai avea viata mea daca tu nu ai fi
In fiecare zii langa mine iubirea mea
Oare pentru ce motiv as mai traii eu viata la maxim
Daca nu ai fi tu fiinta pentru care mi-as da si viata

Atunci cand te-am gasit imi era frica sa iubesc
Dar tu cu puritatea sufletului tau
Mi-ai ingrijit fiecare rana a sufletului meu
Din ziua in care tu ai aparut in viata mea
Pentru mine fiecare zii petrecuta cu tine este un colt de rai
Un loc din care nu as vrea sa mai plec niciodata
Un loc in care iubirea adevarata este nemuritoare
Un loc in care as vrea sa ramanem pentru totdeauna iubirea mea

Ce folos sa mai traiesc daca langa mine nu ai mai fi tu
Ce folos ar mai avea sa zambesc daca tu ai iubii pe altcineva
Pentru cine as mai traii eu daca nu pentru lumina ochilor mei
Tu esti cel mai frumos lucru pe care l-am putut primii de la viata
Si iti voi multumii tot restul vietii pentru ca ai aparut in viata mea
Fara zambetul cristalin zilele mele ar fi lipsite de culoare
Fara glasul tau angelic noptile mele ar fi pustii si reci
Fara imbratisarea si sarutul tau nu as mai exsista eu iubirea mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu