joi, 15 noiembrie 2012

E tarziu


E tarziu sa mai sper ca va venii soarele pe strada mea
E tarziu sa mai pot avea incredere in oameni asa cum aveam atunci
E tarziu sa mai pot iubii asa cum te iubeam atunci pe tine
E tarziu sa mai pot spera intr-o iubire cum a fost iubirea noastra
Dar totusi traiesc cu speranta ca intr-o buna zii cineva imi va auzii strigatul
Va intra in viata mea si ma va invata sa traiesc fara tine
Traiesc intr-un cosmar din care imi este frica ca nu ma voi mai trezii niciodata
Dar cu toate astea iubesc acest cosmar asa cum iubeam fiecare parte din tine
A trecut atata timp si inca ma mai gandesc la ce a fost intre noi oare mai are rost

E tarziu sa mai spun te iubesc persoanei care nu ma iubeste
E tarziu sa mai zambesc atunci cand vad cat este de frumoasa viata
E tarziu sa mai pot spune ca si maine este o zii in care se pot intampla multe
E tarziu sa mai pot striga dupa tine pentru ca stiu ca tu nu ma vei auzi niciodata
Inca te mai astept in acelas loc in care tu ai ales sa punem punct unei iubiri sincere
Din care eu ma hraneam in fiecare zii cu sperante, cu iluzii si sentimente pe care acum
Nu le mai pot simtii pentru nimeni pentru ca tu nu ai stiut sa ma inveti sa traiesc fara tine
Aveam atatea planuri impreuna incat nici acum nu imi vine sa cred ca totul sa terminat
Acele planuri pe care le aveam erau ale amandurora dar tu niciodata nu ai vrut sa auzi de ele
E tarziu sa o mai pot lua de la capat atunci cand sufletul iti este sfasiat de o durere imensa

Ma simt ca un om ce nu poate vedea lumina zilei, un om ce este captiv intr-un intuneric absolut
Un om ce depinde de ceva ce niciodata nu il poate avea si acel ceva este iubirea, o iubire adevarata
Dar sper ca intr-o buna zi cineva ma va vedea si va dori sa aprinda lumina din camera sufletului meu
Va incerca sa ma invete sa traiesc fara sa ma mai gandesc la trecut, fara sa ma mai gandesc la noi
Stiu ii va lua foarte mult acelei persoane ca sa poata repara ce ai stricat tu in mine
Dar cu toate astea sper ca intr-o buna zi Dumnezeu isi va aminti si de existenta mea
Si va dori sa imi intinda o mana de ajutor pe care o astept de mult cu atata nerabdare
E tarziu sa te mai astept pentru ca stiu ca nu vei mai veni niciodata in calea mea chiar daca vreau asta
E tarziu sa mai plang pentru tine am obosit sa mai fac asta nu mai am nimic de facut decat sa astept, oare cat sa astept?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu