vineri, 7 decembrie 2012

Traiesc un vis

Traiesc un vis pe care il stiu doar eu
Un vis ce ar putea stinge focul din inima mea
Un vis incare te-ai fi putut afla si tu candva
Candva eram  doi tineri fericiti
Ne iubeam sincer adica asa credeam eu
Dar se pare ca visele frumoase trec repede
Si trebuie sa ne trezim la cruda realitate

Ce ma face sa imi pun atatea intrebari fara raspuns
Imi doresc ca intr-o buna zii sa primesc un raspuns
Din toate intrebarile pe care le am in mintea mea stinghera
Incer sa merg mai departe chiar daca sufletul meu
Nu isi poate gasii linistea de multa vreme
Traiesc cu speranta ca intr-o buna zii ma vei intelege
Si vei realiza ca inima mea iti apartine tie pt vejnicie

Traiam un vis ce nu vroiam sa se termine niciodata
Dar cu toate astea sa sfarsit atunci cand ne iubeam
Traiam un vis cum nu mai avusesem niciodata pana atunci
Oare de ce sa sfarsit atat de devreme visul meu?
Oare nu te-am iubit atat de mult incat tu sa vezi asta?
Daca intr-o buna zii vei trece pe la poarta inimii mele
Intra fara sa iti fie teama usa sufletului meu iti este deschisa

Un comentariu: