marți, 25 decembrie 2012

Dorinta de Craciun


Mai este putin si vin sarbatorile
Dar parca nimic nu ma mai face fericit
Fara tine Craciunul este sarac
Fara tine o sa imi petrec Craciunul exact,
Ca orice alta zi normala din viata mea
Pentru ca nimic nu mai are acelasi impact,
Cum aveau sarbatorile petrecute cu tine...

Incerc sa imi imaginez cum as vrea sa arate,
Un Craciun fericit pentru mine chiar daca stiu,
Ca tot ce visez eu este doar in mintea mea
Si ca purul adevar este cu totul si cu totu altul...,
Am uitat cum este sa zambesc si sa fiu fericit
Am uitat si cum este sa te simti iubit de cineva
Cu toate astea sper ca tu sa fii fericita de craciun!

Daca as sti ca Mos Craciun exsista,
L-as ruga sa mi te aduca in dar pe tine
Macar cateva ore si as fi multumit pentru,
Tot anul dar stiu ca tu nu iti doresti asta.
In viata ta este altcineva acum,eu nu mai am loc
Stau si ma intreb daca am avut vreodata...
Craciun fericit dragostea mea,sper sa fii fericita!

Un comentariu: