sâmbătă, 29 decembrie 2012

As vrea


As vrea sa am zile de la Dumnezeu
Pentru ca sa iti arat cat de mult
Te iubesc inima mea scumpa si draga
As vrea sa pot sa iti dau inima mea
Din piept pentru ca sa iti dai seama
Cat de importanta esti tu in viata mea
As vrea sa te am langa mine pana la sfarsit
As vrea sa poti vedea ce se afla in inima mea

Atunci cand te-am intalnit pentru prima data
Am inteles ca Iubirea este cel mai frumos lucru
Am inteles ca iubirea mea pentru tine nu se poate
Explica in cuvinte tu esti tot ce am eu mai scump
Fiecare moment incare tu nu esti langa mine este un
Cosmar din care vreau sa ies cat mai repede
Iar fiecare imbratisare a ta pentru mine este un colt de rai
Atunci cand zambesti sufletul meu zambeste odata cu tine

Nu pot sa imi vad viata fara tine inima mea
Fiecare col al casei mele iti apartine tie
Pentru ca in acest loc am petrecut cele mai
Frumoase momente de iubire pe care eu
Nu le voi uita niciodata
Imi doresc ca restul zilelor pe care le mai am
Sa le petrec langa tine viata mea sufletul meu inima mea
Doar impreuna putem cunoaste iubirea adevarata

Un comentariu: